петък, 10 юни 2016 г.

Из Звездният човек на Джон Бейнс

Из "Звездният човек " на Джон Бейнс


„Говори ви Изида, Господарка на природните тайни.

Ти, новодошлият, който се стремиш да преминеш вратите на посвещението, и ти непосветеният, който ще четеш това послание от чисто любопитство, успокой духа, освободи ума, овладей чувствата си.Отдалечи се от светския глъч и потърси убежище в собствения си Аз, за да прескочиш прага, който води безопасно към дома на боговете. Захвърли предразсъдъците, отърси се от егоизма, отдалечи се за момент от себелюбието и прибързаните решения и преценявай със спокойни очи.

Не се страхувай от нищо, освен от себе си, не се съмнявай в нищо, освен в повърхностните си преценки, не отричай нищо без размисъл. Откъсни се от тълпата, която замъглява мисълта ти.Бъди това, което си и мисли сам.Не ограничавай себе си.

Ти, търсачо на чудеса, ти, желаещият посвещението, не гледай в далечината. Събери силата, която е в теб. Забрави за Индия и Тибет. Не призовавай Бог, Алах  и Исус. Онова, което търсиш е точно там, където си.Да, спри да гледаш навън и насочи поглед дълбоко в себе си. Настрой усещанията си, изостри сетивата си и там, в центъра на твоето същество, си ти-твоят Аз, твоята истинска същност, истината зад илюзията, безсмъртната енергия, вдъхваща живот на прахта, която си ти. Погледни с вярност и преклонение, защото идва светлина и тази светлина, която те заслепява е Бог. Чуй какво ти повелява тя:”Аз съм пътят, Аз съм животът!”.

Но …внимавай! Не можеш да погледнеш Бог в лицето без да умреш! Желаеш ли да продължим? Мога да ти направя голям подарък. Предлагам ти …смъртта! Не трепери, тази смърт е дар за безсмъртните.Нея ти дарява птицата-феникс, която се ражда от пепелта.За да бъдеш трябва да не бъдеш.За да се родиш и да бъдеш, трябва първо да умреш.Ако постигнеш това ще се наричаш двуроден. Не отхвърляй предложението ми, обмисли го добре. По-хубаво е да умреш сега , отколкото да очакваш смъртта. Не мисли, че си ненакърнен. Тъкмо обратното, всички пътища водят към мен! Ако ме пренебрегнеш, ще бъдеш сираче, което не знае родителите си. За теб има само два пътя. Или да те погълна или да се слееш с мен. Този избор можеш да направиш само ти.

Ако решиш да бъдеш погълнат, посвети живота си на насладите. Изпий и последната капка на чашата на удоволствията. Заглуши в съзнанието си гласа на духа, отдай се на животинското и се радвай на чувствените сладости на материята. И тъкмо когато най-малко очакваш, ще настъпи мига на върховния канибализъм. Да не би да мислиш, че ще изпитам съжаление към теб? Не се заблуждавай , аз нямам чувства. Аз съм отвъд насладата и болката, отвъд доброто и злото. Приличам на слънцето, което сутрин изгрява, за да свети с еднаква сила над всичко. След смъртта ти от теб ще остане само реликва и спомен…, а после и спомен няма да има.

Ако желаеш да се ожениш за мен, трябва да си готов за смъртта на посвещението. Трябва да преминеш през изпитанията, които ще ти изпрати Сфинксът, безмилостно безразличен към духовната  ти смелост и добрия ти нрав. Аз се отдавам само на този, който се е качил до Разпятието, отблъсквайки нападението на четирите стихии. Обичам са онзи, който е изпил горчивата чаша на предателството, презрението и подигравките на преследването, клеветата и хулите. Обичам посветените, които смело отстояват и понасят самотата на духа в един животински свят. Ти идваш при мен след като си изпитал клеветата и хулите- изпитания избрани от въздушната стихия;след ударите и преследването – изпитанията на земната стихия; след плътските изкушения и пороци-изпитания на водната стихия; след като си овладял развихрените страсти на огнената стихия.

Това четириединство съответства на четирите края на кръста, на който е разпънат Исус Христос, един от онези дошли при мен. Но живели са и други, още по-велики, само че тайно. Никой не знае за тяхното съществуване, защото така е по-добре за работата им.

Не вярвай, че в света съществуват веднъж или дваж родените.За нещастие някои са родени веднъж и половина или са недоносчета. Внимавай да не се подмамиш по лъжите им, защото такива същества не са нито непросветени, а само имитация на учителите - полумъдреци, нечисти и проповедници, последователи на мъртвите папируси и черната магия, които ме желаят и се хвалят, че ги обичам, а не заслужават и усмивката ми. Някои носят сари или туника, други – свещеническо расо, трети – франкмасонски одежди. Някои претендират, че единствено те знаят истината и имат монопол върху нея. Те твърдят, че са ми приятели, но са всъщност само просяци, молещи за трохите от мъдростта. Второто раждане не се постига със стойки и медитация, със саркофага на празни символични  церемонии или по милостта на Светия дух.

Ако ме презреш, ще дам благословията си да продължиш по пътя, който ти е предопределил да бъдеш храна за боговете. Не на всекиго е дадено да бъде човек, някои могат да бъдат само животни и по-лошо дори – растения. Ако идваш при мен от любопитство, размисли добре. Лесно е да си прибързан в онова, което не познаваш. Ако нямаш достатъчно смелост, върни се. Скрий се зад бронята на гордостта и суетата си, задоволи се да гледаш надолу към земята, както правят ближните ти. Ако не си готов нв се стреми да видиш лицето ми. Жлочест е онзи обладан от животинска алчност и празно любопитство, се взира в отражението ми, защото никога няма да ме забрави и ще умре с копнежа да ме притежава.

Ако си готов, ако имаш очи да ме видиш и уши да ме чуеш, ако намеренията ти са чисти и благородни, върви без да се колебаеш и знай, че в мига в който прекрачиш тайния праг, ще те чакам страстно, както млада невяста чака първата си любов. Тази книга може да ти помогне. Може би тя е тайната врата, която мнозина търсят и малцина намират. Търси и ще намериш. Не се моли на боговете, бори се за мен. Ще ме покориш със силата на решителността си, а не с молитви”.

7 коментара:

  1. Бърз кредит оферта.
    Имам капитал, който ще се използва по-специално за краткосрочен и дългосрочен план, вариращи от 5000 евро за 1000000 евро за всеки сериозен човек, които искат този заем заеми. 4 % интерес година според готови сумата, тъй като специфичните не съм нарушава лихварство акт. Можете да изплати Максим от 3 до 25 години в зависимост от размера на готови. Това е за вас да видите за месечните плащания. Аз питам като разпознаване на ръкописни сертифицирано дълг и също някои документи да предостави. Тук е моят имейл адрес. rosanachevalier56@Gmail.com

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте,

    Имате ли нужда от удобен заем за вашето удовлетворение? Ние предлагаме достъпен 3% лихвен заем за местни и международни кредитополучатели. Ние сме сертифицирани, надеждни, надеждни, ефективни, бързи и динамични и работим заедно. ние даваме дългосрочен заем от 2 до 50 години най-много.

    Имате ли нужда от директен, лесен и достъпен заем, за да платите за дълга, да започнете бизнес или по някаква друга причина? Ако е така, моля, свържете се с нас със заявката си за заем.

    Тази оферта е за сериозни хора.

    Моля, свържете се с нас, ако се интересувате, чрез: Email: easyloanfirm2020@gmail.com


    Сертифицирани сме,
    надежден, надежден, ефективен, бърз и динамичен.

    С Най-Добри Пожелания,
    Дерек Дъглас
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Просто и достъпно заемно предложение

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте,

    Имате ли нужда от удобен заем за вашето удовлетворение? Ние предлагаме достъпен 3% лихвен заем за местни и международни кредитополучатели. Ние сме сертифицирани, надеждни, надеждни, ефективни, бързи и динамични и работим заедно. ние даваме дългосрочен заем от 2 до 50 години най-много.

    Имате ли нужда от директен, лесен и достъпен заем, за да платите за дълга, да започнете бизнес или по някаква друга причина? Ако е така, моля, свържете се с нас със заявката си за заем.

    Тази оферта е за сериозни хора.

    Моля, свържете се с нас, ако се интересувате, чрез: Email: easyloanfirm2020@gmail.com


    Сертифицирани сме,
    надежден, надежден, ефективен, бърз и динамичен.

    С Най-Добри Пожелания,
    Дерек Дъглас
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Просто и достъпно заемно предложение

    ОтговорИзтриване
  4. Αναζητάτε επείγον στεγαστικό δάνειο; Σας στερήθηκε δάνειο από την τράπεζά σας ή από κάποια χρηματοοικονομική εταιρεία; Χρειάζεστε οικονομική βοήθεια; Χρειάζεστε ένα δάνειο για να εξοφλήσετε τους λογαριασμούς σας ή να αγοράσετε ένα σπίτι ή να ενοποιήσετε το χρέος σας και να είστε απαλλαγμένοι από χρέη; Θέλετε να έχετε μια δική σας επιχείρηση και χρειάζεστε βοήθεια χρηματοοικονομικού δανείου; Επικοινωνήστε μαζί μας για το γρήγορο αξιόπιστο δάνειο σας με χαμηλό επιτόκιο 3%. Είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε είτε σε Επιχειρηματικά είτε σε Προσωπικά Δάνεια, σε προσιτό πρόγραμμα αποπληρωμής με καλό πιστωτικό ρεκόρ. Προσφέρουμε δάνειο με προσιτό επιτόκιο. Εάν ναι, επικοινωνήστε με την Tamara Johnson για περισσότερες πληροφορίες ... Επικοινωνία μέσω email: freeloanservice069@gmail.com

    Whatsapp: +16513336753

    ОтговорИзтриване
  5. Вы ищете ссуду для финансирования своего проекта по ставке 2 взамен или жилищный ссуду или ссуду на покупку автомобиля, тогда предложение г-на Педро о ссуде будет для вас хорошим, так как они предложили международный кредит физическому лицу или компании, ищущим способ расширить свой бизнес или личный заем, потому что г-н Педро и его рабочая компания помогли мне профинансировать мой бизнес по ставке 2 взамен, и я закрою свой заем в следующем году в этот день, я действительно надеюсь заказать у них еще один заем, потому что они настоящая кредитная компания с очень хорошими процентами. свяжитесь с г-ном Педро кредитным предложением по электронной почте: pedroloanss@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  6. Seriózní nabídka půjčky Dobrý den, abych Vám pomohl překonat různé finanční starosti a bez potíží čelit svým cílům do budoucna, předkládám nabídku půjčky lidem v nesnázích nebo těm, kteří chtějí pomoci s řešením některých svých finančních problémů nebo zahájením podnikání. Nabízím půjčky od 30 000 do 90 000 000 Kč na dobu splácení 1 až 70 let s maximální úrokovou sazbou 2 % a pro více informací o mé nabídce mi prosím napište nebo kontaktujte na Email: Horkyjiri55@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  7. potřebuji urgentní půjčku, Dobrý den, volám sa HORKY JIRI. Ponúkam krátkodobé a dlhodobé pôžičky medzi fyzickými osobami od 2 000 do 5 000 000 EUR všem vážne núdzovým ludom sú 2 %. Finanční pôžičky, hypotéky, investiční pôžičky, pôžičky na auto, osobné pôžičky. Jsem k dispozici, abych uspokojil své zákazníky Pro více informací kontaktujte moji e-mailovel: Horkyjiri55@gmail.com

    ОтговорИзтриване